CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sila tinggal kan link anda disini =)

Penaja

ads

Thursday, March 24, 2011

Bunuh diri di KB Mall


Assalamualaikum...

Subhanallah...aku baru jer tgk video sorg budak perempuan cuba bunuh diri kat KB Mall!!
Tempat yg aku selalu shopink dan hang out ngn kawan2 bile balik kampung!.

Ya Allah,tak tahu nk ckp ape,bila iman dah takde kat dada,manusia cepat buat keputusan.Dia ingat klu dah mati,dah takde alam lain ke menanti.Aku tak tahu la mcm mn manusia yg sorg ni berpikir.

Klu aku jd bomba tu,first2 aku bg penampar dlu..biar dia sedar sket!huh emo~~

Korg tgkla video ni sendiri~~


klik kat link ni ------->


 Dari Abu Hurairah ra, katanya Rasulullah SAW, bersabda : “Siapa yang bunuh diri dengan senjata tajam, maka senjata itu akan ditusuk-tusuk sendiri dengan tangannya ke perutnya di neraka untuk selama-lamanya, dan siapa yang bunuh diri dengan racun, maka dia akan meminumnya sedikit demi sedikit nanti di neraka untuk selama-lamanya, dan siapa yang bunuh diri dengan menjatuhkan diri dari gunung, maka dia akan menjatuhkan dirinya pula nanti berulang-ulang ke neraka untuk selama-lamanya.” (sahih Muslim)

p/s: BUNUH DIRI ITU PENYELESAIAN KE ARAH PENYESALAN

No comments:

Post a Comment