CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sila tinggal kan link anda disini =)

Penaja

ads

Monday, April 18, 2011

My 24th Birthday!!!!Thanks to ALL~

Blog Ping Site

Assalamualaikum...

Uhuk!uhuk!uhuk!adehhh dah tua dah aku ni haaaa~~
Alhamdullillah..semlm genap 24 tahun aku kat ats dunia ni...syukur kerana aku masih mampu berdiri diatas dunia ini.

Thanks a lot to my lovely umi and aboh sebab besarkan ambo ni sehingga menjadi org yg berguna!

Terima kasih jgk kat kawan-kawan yg disayangi sekalian sbb masih ingat birthday aku,walaupon kat facebook terang2 dah ader notification...hehe

Kepada yg mendoakan kebahagian dan kejayaan aku serta yg mendoakan aku cepat2 kahwin tu,jutaan terima kasih!heheehe
Sesungguhnya tiada yg lg bernilai selain doa dr sahabat-sahabat semua..Dah sampai seru nanti sampai la kad undangan aku nanti yer!Tungggguuuuu~~~

To my lovely and cutie roomate,INTAN!! thanks bebeh for da Cake And The Ring!!!Shedaaappp sgt!Byk aku mkn..haih,kelaut diet aku minggu lepas!huhu...tp xpe...berbaloi2!

To NINA,thanks sebab jd photographer tak berbayar mlm tu =D






FROM : ALL!!!=)



FROM TAN-TAN


FROM INTAN(RING),SUZANNE,WONG.YASMIN(BRACELET) =)


FROM WANCIK,NAJWA AND ALOM


FROM PIPAH


FROM NAJIE


FROM STEPH AND IGGY




                                                             FROM WANIMAZNI


No comments:

Post a Comment